Cíl hry

Jsou dva způsoby jak vyhrát. Prvním je získat pod vládu 12 měst. Pokud se tomu stane, tak hra končí a mocnost, která tyto města získala, vyhrála. Druhým způsobem výhry je získat 35 a více vlivů a udržet si je do dalšího kola. Pokud tuto hranici přesáhne více hráčů, vyhrává ten, kdo má nejvíce vlivů. 

Získávání vlivů

Vliv se získává hrdinskými činy. Ovšem činy nechvalnými může o tento vliv panovník přijít.

Za dobyté město +2 vlivu.
Za dobyté přístavní město +1 vliv.
Za vyhranou bitvu +1 vliv (neplatí bitvy, kdy útočník je neutrální vojsko.)
Za prohranou bitvu -1 vliv.
Za dobytí města Paxi a udržení následných 3 kol +5 vlivu. (Platí jen jednou.)
Obsazení všech přístavních měst +6 vlivu. (Prakticky jen pro Ostius)
Poražení neutrálního obra +5 vlivu. (Platí pro území, které obři napadají.)
Neutrální obr dobude město -3 vlivu. (Platí pro území, které obři napadají.)
Robert se účastní bitvy +1 vliv. (Platí pro Rudern.)
Univerzita - Kdo ji první postaví, ten dostává +2 body vlivu na začátku každého svého dalšího kola. Tuto budovu jde získat dobytím města. (Výstavba možná jen pro Západní kardství a Ostius.)
- druhý kdo ji postaví, dostává +1 bod vlivu na začátku každého svého kola.
(Platí pro Západní kardství a Ostius.)
Založení senátu +10 vlivu. (Platí pro Západní kardství.)
Stavba chrámu Zářivá hora +10 vlivu. (Platí pro Stínové země.)
Dílna na obléhací stroje +5 vlivu. (Platí jen pro Rudern)
Odražení prvních dvou útoků vedených piráty na město Ostius, každý odražený útok +3 vlivy. Pro boj nemusí být splněny podmínky pro obléhání a zteč. (Ostius.)
Zmocnění města Ostius piráty -10 bodů vlivu. (Ostius.)
Tvorba Stínu minulosti +3 vlivy. (Pro Stínové země)
Smrt Stínu minulosti -3 vlivy. (Pro Stínové země)
Získání Obra +3 vlivy. (Pro Kerdurinské kardství)
Ztracení Obra -3 vlivy. Pro Kerdurinské kardství)
Podmanění jiné frakce (vazalství) +10 vlivu + 2 vlivy za každé stávající a získané vazalské město.